10 juli 2006

Vakantie

Nog geen maand geleden wisten we het allemaal nog niet. Nieuwe uitlaat, nieuwe tafel, vakantie? Maar aangezien het leven één grote verrassing is, kan ik jullie vertellen dat we op vakantie gaan!!! En geen weekje Landal Green Parks in november, maar twee weken Ardèche in augustus! Vrijdagmiddag was ik een beetje aan het surfen toen ik bij Vacansoleil terecht kwam. Daar stonden leuke aanbiedingen en voor weinig. Het zijn geannuleerde vakanties die Vacansoleil weer in de verkoop gooit. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de Middellandse zeekust, maar ik besloot maar eens verder te kijken. En daar stond 'onze' vakantie. Veertien dagen in een luxe tent met alles erop en eraan. Eigenlijk ben ik een luxe-trut, maar onder het mom 'we hebben weinig te besteden maar willen wel op vakantie' trok de tent me enorm. Alles staat daar klaar inclusief driepits gasstel en een koelkast. En het douchen in een douchehokje waar al twintig mensen voor je geweest zijn en het gezellig afwassen met de buurtjes neem ik op de koop toe! We gaan op vakantie!!! De tafel wordt trouwens in de wacht gezet, de reden waarom kan ik nog niet melden. En de uitlaat wordt gemaakt. We willen namelijk wel in een goede auto rijden die 1100 kilometer kan afleggen naar onze vakantiebestemming! En niets of niemand kan de pret nog drukken. Zelfs een vriendin niet die vroeg of er geen addertje onder het gras zat vanwege de lage prijs. 'Ja, je hebt daar addertjes' heb ik gezegd, 'maar die heb je in Nederland ook!'

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat heerlijk!! lekker er tussenuit
laat de voor pret maar gaan beginnen.

Liefs Manon

Anoniem zei

Superrrrrrrrrrr!

Lekker met je pleerol over de camping, veel nieuwe contacten...., etc.

Een vakantie is jullie van harte en dubbel en dwars gegund!

Kus van zus

Anoniem zei

Oooooh, ik ben jaloers! Ik lekker klussen en jij lekker op het strand! Maar: het is jullie van harte gegunt! En die pleerol doe je toch niet zo demonstratief onder je arm, he?