27 maart 2006

Kopen?

Anton en ik hebben plannen. Grootse plannen. We willen verhuizen. Ons huis verkopen en hup naar Hilversum. Het blijft voornamelijk bij plannen kan ik jullie melden. Waar vrienden van ons binnen een week hun huis op Funda hebben staan, daar doen wij waarschijnlijk nog maanden over. Eerst begint het wikken en wegen. Wat moet er nog gedaan worden, willen we dat laten doen of doen we het zelf? En waar gaan we met al die troep heen? Om ruimte te creeƫren, moeten we gaan puin ruimen. En dat is waar we slecht in zijn. We weten niet waar te beginnen. Ik heb geopperd om boven te beginnen en dan naar beneden te werken. Ik denk dat Anton nog nadenkt of dat een goede strategie is. Vandaag ben ik voorzichtig begonnen met de trapkast. Alles eruit en veel er weer in. Een aantal producten die over datum waren heb ik weggegooid, maar het gourmetstel, de pizzaborden, koekblikken, knutselspullen en wijnvoorraad zijn weer teruggeplaatst. Als ik iedere dag zoiets doe vanaf vandaag, dan moet ons huis toch binnen een maand opgeleverd kunnen worden? En dus zaten we vanavond weer op Funda. Even surfen naar wat huizen. En morgen gaat er weer gebeld worden voor 4 bezichtigingen. We zijn benieuwd. Misschien is het verstandig om morgen ook eens een makelaar te bellen die naar ons huidige huis komt kijken. Misschien dat het dan lukt om ons huis in de verkoop te zetten. Even laten taxeren. Zo'n man of vrouw kijkt meteen even wat je eventueel nog kan veranderen of kan doen om het huis nog aantrekkelijker te maken. Goed idee dus. Ik weet alleen zeker dat hij of zij zal zeggen dat we moeten opruimen en dus kom ik weer terug op onze troep. We hebben een paar dingen in de aanbieding, let op! Een kinderwagen, wipstoeltje, een 2,5 zitsbank, een eettafel met 6 stoelen, een fiets, een tent, een dakdrager, zwart videokastje, Summa encyclopedie (24 delig + 4 audiosonic wereldgeschiedenisboeken), CD's en ga zo maar door. Geen geld, maar spullen zat! Mocht je dus nog iets nodig hebben, bel ons eerst even. Je weet maar nooit waar wij je mee kunnen helpen. Ons nieuwe motto vanaf vandaag is: Zoekt en gij zult het bij ons vinden!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, je hebt van die mensen, die NIET nadenken en gewoon doen. Maar eigenlijk hebben we er heel goed over nagedacht en voeren wij gewoon snel onze plannen uit... Dus besluit je dat je nog een kindje wil, dat je dus moet verhuizen en al deze dingen "regel" je binnen een week! We hebben vrijdag a.s. onze eerste "kijkers"... Spannend!

Tim D zei

Als je spullen kwijt wil, breng ze eens naar de vlieg in Bussum, daar zijn ze er blij mee!

esther zei

haha, wij willen ook dit jaar verkopen dus aan ons kan je je spullen niet slijten..